fredag den 10. februar 2012

X





Så kom jeg hjem i min seng. Er godt nok færdig. Vasketøj og alt praktisk må vente lige nu. Jeg er brugt op.  Var til Bodypump i morges kl 6.20 før arbejde. Så var det meningen jeg skulle have lidt konditionstræning i aften efter arbejde, men det blev det ikke til.... For pludselig dukkede der et par billetter op til aftenens X Factor show. Så direkte efter arbejde hev jeg Jacob med i DR byen. Da der ikke var tid til noget blev det bare i arbejdstøjet så ikke noget fancy over dagens, som jeg dog alligevel fik snuppet et par billeder af. De kommer snart :)
Jeg synes showet var FEDT!!!! Jeg synes virkelig kvaliteten er så god i år, og ikke mindst stylingen. Selvfølgelig er der små kiksere, men generelt synes jeg tøjet var super fint her til aften. Pernilles guldpynt på nederdelen var fantastisk, men ville nok ikke klæde mine hofter :) De unge deltagere er super dygtige alle 3, men jeg var godt nok også imponeret over grupperne. De er nået langt!
Så I det og hvad synes I?
Nu vil jeg ramme dynerne, for den står på job kl 9.00 i morgen, og direkte til Århus efter.... Åh jeg har ikke pakket. Det må blive i morgen tidlig. Jeg trækker stikket for i dag.
Sov godt.

Og forøvrigt, Tak for alle jeres søde kommentarer på mit eftertænksomme indlæg den anden dag, jeg er bagud med at svare grundet tidsmangel, men IH hvor er I bare skønne <3

13 kommentarer:

  1. Pernilles nederdel fra Stine Goya var fantastisk!
    Er enig med dig - niveauet er kæmpe højt i år ! :-)

    Ser ud som en dejlig aften - og fedt med træningen!

    /Linda

    SvarSlet
    Svar
    1. JAAAA Den var bare SÅ fantastisk!!! Og så den hvide kjole hende "fløjtepigen" havde på :)

      Og tak søde Linda <3

      Slet
  2. Det var et super fedt show! :) Lækkert du så det live.....
    Der var godt overload på Stine Goya her til aften. Men det var lækre sager.

    SvarSlet
  3. Jeg har ikke fulgt med i de indledende runder, men liveshowet så jeg og det synes jeg var godt, så jeg kommer nok til at følge det helt til finalen. Fedt du var inde og se det live, det må have været en sjov oplevelse.

    Cool med træningen i øvrigt, beundrer dig for at kunne stå så tidligt op om morgenen for at træne! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er virkelig sjovt at se det live, har været derinde før. I år var studiet jo så lavet om så nu var det en ny oplevelse igen :)

      OG TAK!!! Det var nu en dræber denne gang at komme op, he he :)

      Slet
  4. Fedt med billetterne og din ven er da vildt snacky:-)!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha, uden at have mødt dig Mette, kan jeg med sikkerhed sige du ikke er hans type, med mindre du slet ik hedder Mette? Men måske Mads eller Morten?? :)

      Slet
    2. Jo jeg hedder rigtig Mette! :-)

      Slet
    3. okay jeg er lidt langsom her..det er jo søndag, men nu forstår jeg hvad du mener:-)!!

      Slet
    4. Ha ha, bedre sent end aldrig ik? ;)

      Slet
  5. Jeg så det - og hvilket drama til sidst. Og ja, der er virkelig så mange gode i år. Jeg kunne godt have undværet Katrine, men sådan er det jo... :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg ville faktisk også hellere have været af med Katrine, hvorfor er hun så brun i hovedet og så hvid på kroppen???

      Slet