søndag den 5. februar 2012

Last night















Skøn aften med min smukke Henry i går. Vi lagde godt ud med sund aftensmad, og faldt i da vi opdagede en drømmekage-blanding i skabet. Den ku vi ikke modstå (øv bøv, men den smagte SÅ godt)
Vi hørte masser af musik og dansede i stuen, og senere tog vi ud og dansede videre.... Nu smutter jeg i fitness og håber jeg kan forbrænde den der kage. (Begyndte at stå og spise den til morgenmad, så lavede jeg en "Miranda" og smed resten af kagen ud, for at jeg ikke skulle spise mere, viljestyrke længe leve)
God søndag derude <3 

12 kommentarer:

  1. smukke Sanne..vild med din makeup :-)

    -Katja

    SvarSlet
  2. Lækre billeder. Hvor er din halskæde fra? Den er alt for fed!
    frkforsom

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak du..... Fikser lige et indlæg om halskæden snarest :)

      Slet
  3. Jeg vil have din halskæde!!!! :D <3 Du ser smuk ud :) Og jeg ville også have smovset den til morgenmad :S gogogo Miranda-style!

    SvarSlet
    Svar
    1. Laver et indlæg om halskæden snart....... Og tak for opbakningen :)

      Slet
  4. Du ser skøn ud Sanne! Og godt du fik smidt den kage ud, det skulle jeg også have gjort sidste jeg bagte drømmekage, spiste i stedet alt for meget af den, øv! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg havde spist MEGET før jeg smed den ud, årh jeg har rygrad som en regnorm med den slags.... :/

      Slet