onsdag den 22. februar 2012

Outfit 18.02.12









Et arbejdsoutfit fra i sidste uge, det er lidt svært at se på billederne men bukserne er de grønne med camouflageprint fra Zara, som jeg havde parret med min denimskjorte. Jeg er virkelig gået i skjorte-mode for tiden. Jeg skrev også den anden dag på Facebook at jeg havde shoppet lidt, der var nogle skjorter iblandt købene der også. Den ene i den nye favoritfarve ;) De køb skal jeg nok vise jer snart....

Sko: Topshop, Bukser: Zara, Skjorte: D.brand

4 kommentarer:

  1. Bare en lækker numse der <3 Super godt look til dig :)

    SvarSlet
  2. Love the denim on denim look

    I am following you now.
    Hope you will follow my blog too

    wwww.brunettesversusstyle.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Simpelt men virkelig lækkert! :-)

    SvarSlet
  4. amazing look! I love the denim shirts, I have one ;)
    Kisses!

    SvarSlet