søndag den 19. februar 2012

Træt!!!





AV AV AV, mit hoved..... Godt jeg ikke drikker så tit. Promillen var vist heller ikke helt lav da jeg lavede indlægget i går, men vi morede os.... :)
Jeg har simpelthen haft så travlt denne uge, men umiddelbart ser det ud til næste uge bliver lidt mere rolig. Det gør godt nok også det hele en smule mere presset når man gerne vil nå det der træning i hvert fald 4-5 gange om ugen. Men det er rart!!! Jeg har ikke haft super meget tid til at skrive herinde eller svare på kommentarer, men det bliver bedre nu. Jeg har nogle billeder af nogle outfits liggende, bla fra min Århus-tur sidste weekend, de kommer på i løbet af ugen. 
Så jeg glæder mig til en uge med hygge og tid til alle de ting jeg ikke har nået på det seneste.
Nu vil jeg lige sove et par timer og satse på jeg så bliver helt ædru før Malle kommer forbi. Det er nok også bedst at være nogenlunde ædru når jeg skal til Bodypump kl 16.

God Søndag derude <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar