mandag den 20. februar 2012

Århus Shopping

På min tur til Århus forrige weekend, nåede jeg i lidt butikker og kigge lidt. Desværre havde jeg slet ikke tid til at komme i alle dem jeg gerne ville da tiden løb fra os. Der er virkelig mange fine butikker i byen, og de ligger super godt samlet i Latinerkvarteret alle sammen. Jeg fik hapset lidt billeder fra de butikker jeg nåede at kigge i, så der er en lille guide her:



HØRLYCK:
Her finder du lækre cowboystøvler, ballerinaer, sko i herrestil og cashmere strik



UTZON:
Her er det bare lækkert!!! Rick Owens og andre godter finder du her.





STYLEPASTE:
Masser af blandede mærker, find din fine feminine pastelfarvede skjorte her, eller bliv forelsket i masser af skønne accesories i den lille butik med den smukke lysekrone





MARC BY MARC JACOBS:
Her finder du fede tasker og sjove accesories




MOLUU:
Fint unika design, find din helt unikke sommerkjole her





FF2:
Her finder du dine nye Chloe sandaler eller Celine tasken du altid har drømt om




JULIE SANDLAU:
Smukke smykker der glimter så du føler dig som en prinsesse





DESIGNER ZOO:
Fine og finurlige vaser, stager og smykker, eller måske et bønnebord i din yndingsfarve




MOSHI MOSHI MIND:
Forkælelse til krop, sjæl og garderoben





STØY MUNKHOLM:
Alt hvad hjertet begærer lige fra lækre smykker fra Maria Black, til din yndlings top fra T By Alexander Wang eller den strik du lige mangler fra Acne






17 kommentarer:

  1. Lige alle mine yndligsbutikker:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja dere r godt nok mange gode i blandt, er ked af vi ikke havde mere tid

      Slet
  2. Kunne ikke være mere enig :-)

    SvarSlet
  3. ja jeg kan også godt lide Gai og Lisva og en anden i Latinerkvarteret som jeg selvfølgelig har glemt navnet på :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der var helt sikkert MANGE flere end dem jeg lige nåede :)

      Slet
  4. Hørlyck er en af mine all time favorite skobutikker... En af de butikker, jeg savner allermest ved Århus. Og så gør jeg aldrig så gode kups, som jeg gør, når de holder lagersalg!

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh lagersalg? Det ska jeg vist time næste gang :)

      Slet
  5. Sikke en masse skønne billeder, jeg har kun været i Århus da jeg kørte igennem byen, men har aldrig oplevet den som sådan.

    SvarSlet
  6. Smukke billeder -- Århus er en dejlig by!

    SvarSlet
  7. Hvor er det hyggeligt at se billeder fra sin egen by. Det er dejligt at se byen med andres øjne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt jeg kunne gøre det tilfredsstillende for en lokal :)

      Slet
  8. Åh, Århus, jeg savner dig !!!! :-D

    /Linda

    SvarSlet
    Svar
    1. Er sikker på den også savner dig <3

      Slet
  9. Thank u so much, I will definitely stop by :)

    SvarSlet