fredag den 3. februar 2012

Outfit 02.02.12







Overskudsagtig start på dagen.... En times bodypump kl. 6.20 før arbejde. Det er da sejt er det ik? (Sorry, men fuck janteloven her, jeg havde ALDRIG troet jeg ville være en af dem der frivilligt stod tidligt op for at træne)
Billeder fra i går aftes sammen med Kat. Det er jo umenneskeligt i disse tider at smide overtøjet og tage outfitbilleder. HOLD NU OP det er koldt. Føler seriøst ikke det før har været så koldt i Danmark? Eller er det bare mig der er ynkelig?
Nå men jeg havde den fine gule jakke på.... Igen. Sorry, men den kommer I nok til at se meget, for den er da bare en favorit allerde.
Uh forøvrigt, har en masse Hundehvalpe-billeder fra weekenden på Fyn, vil I se??
God Fredag derude :)

Sko: Celine, Jeans: 5Unit, Skjorte+jakke: H&M, Taske: Zara



18 kommentarer:

  1. Synes det er så sejt gået af dig ;-) Keep it up !

    Og lækkert outfit - du har ret - der er ekstra koldt grundet den dersens Sibiriske vind, der straffer os pt. Det er ganske utåleligt!!!!!!

    Brrrrrrr !

    /Linda

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jo seriøst forfærdeligt med den kulde.... Jeg bebrejder mine forældre at de har sat mig i verden i det forkerte land :/

      Slet
  2. Ja, hundehvalpe er altid et hit!

    Og sejt gået med kl 6.20 iøvrigt! Respekt.

    SvarSlet
  3. Fed jakke:-) Har du købt den online eller? Er desuden lidt misundelig på din evne til at stå så tidligt op og træne..haha! Noget jeg tænker på mht. bloggen: Det kunne være mega fedt, hvis man kunne krydse af i et felt, og så få mail når ens kommentar bliver kommenteret eller andres

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej den er fra Trend, det kan man vist sjældent få online? He he, tak for det, er også ret stolt :)
      Jeg vil undersøge det med kommentarerne Mette, tak for forslaget :)

      Slet
  4. Jeg er så misundelig på dit nye kamera, for hvor er der bare sindsygt meget forskel på dine billeder før og nu. Så fine billeder! Og lækkert outfit:-)
    frkforsom

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også bare SÅ glad for det :)
      Tak søde du

      Slet
  5. Fedt med træningen, det kunne jeg ALDRIG gøre ;) Og lækre billeder især det sidste!

    Jeg synes også det er MØGkoldt for tiden, ikke engang sidste år hvor vi havde vinter i flere måneneder var det så koldt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej vel, jeg synes altså heller ikke det har være SÅ koldt før???

      Slet
  6. Hej Sanne
    Hvis du har tid en af dagene, så tænkte jeg på, om du kunne ændre mit link på din blogroll?
    Jeg er nemlig flyttet hen på Senette.dk i stedet for fashionisonfire.com :)

    - taak... Og flot jakke btw :)

    SvarSlet
  7. My words exactly! Jeg tror heller det har været så koldt herhjemme før!

    Lækkert outfit!

    SvarSlet
    Svar
    1. Øh nej, det er jo psykopat-koldt!!!

      Slet
  8. SANNE! Du er for lækker! :) Den gule blazer er så god til dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh hvor er du sød <3 Gul er jo vores nye IT-farve :)

      Slet