mandag den 7. maj 2012

Dubai lights








Lover det snart er slut med Dubai-billedspam..... Har vist kun et enkelt outfit tilbage :) På billedet her, har jeg en kjole på jeg fandt dernede fra NEXT, den var sat ned til ca 200 kr, det kunne jeg da ikke stå for. Tænk sig, så meget glitter til den pris!
Ellers synes jeg det er koldt og en smule trist at være tilbage i Danmark, det er nu ikke det samme som sol og varme. Kunne godt have snuppet en uge eller 2 mere dernede. Bortset fra det skal det nok blive en god uge, for på Søndag har jeg fødselsdag, YEAH!!! Jeg er bestemt ikke fan af at blive ældre, men er til gengæld fan af fest :D

Kjole: NEXT, Sko: Miu Miu, Taske: Rika

16 kommentarer:

  1. Lovee that dress! I love dresses with open backs or cut outs!

    fashionqueen294.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Yeah me too..... Back is the new cleavage ;)

      Slet
  2. WAAAAAAUW!! Det må vidst kaldes et kup!
    Du ser stanglækker ud!

    SvarSlet
  3. Kjolen er rigtig vild :-) COOL COOL COOL!

    SvarSlet
  4. Wow sikke en kjole, den er da noget af et scoop! Og det klæder dig rigtig godt.

    Jeg er vild med dine Dubai billeder, du kan jo altid poste overskuddet på Facebook :D

    SvarSlet
    Svar
    1. He he, dejligt du synes om billederne :)

      Slet
  5. Shit et kup - du er jo lækker i den! Elsker når man finder sådanne perler til fantastiske penge :-)

    Bliv endelig ved med Dubai billederne - de er meget inspirerende :-)

    /Linda

    SvarSlet
    Svar
    1. Glitter er jo bare det bedste :D

      Slet
  6. Lækker kjole og så fine billeder - alene lyset på dem er smukt og mystisk ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du synes om både kjole og billeder :)

      Slet
  7. Tillykke - jeg har også fødselsdag på søndag :-) Og godt kup med den kjole i øvrigt :-)
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tillykke til dig også så..... Vi satser da på 30 grader og sol ik? :)

      Slet
  8. Hej smukke kvinde :)
    Tak for lækre orange spidser idag , glæder mig til selv at afprøve dén i weekenden ..

    Dejlige billeder, du ser jo ligeså skøn ud som du gjorder i salonen idag .

    Kærligst Emilie , Vero Moda ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Emilie.....

      Dejligt du synes om det, og hyggeligt at se dig.

      Knus

      Slet