lørdag den 19. maj 2012

Dubai









I miss you so much <3

7 kommentarer:

  1. Det kan jeg godt forstå! Min mand og jeg snakker hele tiden om Dubai, han har været der flere gange end jeg grundet arbejde og det er helt vildt så begejstret han fortæller om det - men det er bestemt ikke uforståeligt!

    SvarSlet
  2. Hvor har du altså bare mange smukke outfits, og hvor ser du bare skøn ud på alle billederne!!

    SvarSlet
  3. Hvor er du dog smuk ;-)
    Skønne billeder...!!

    Knus
    Mia

    SvarSlet
  4. I can't wait to visit Dubai!! Your outfits were amazing :) So classy!

    check out my blog!
    fashionqueen294.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Smukke Sanne, nu må du ikke flytte til Dubai, vel <3

    SvarSlet
  6. SÅ smukke billeder af dig!!!

    SvarSlet
  7. Hej, nu følger jeg også dig:)
    Den nederste top er så fin! Hvor er den fra?

    SvarSlet