lørdag den 5. maj 2012

Another Dubai look






Dagens fra vores sidste aften ude i Dubai. Vi tjekkede ud fra hotellet, og tog i byen lige til vi skulle i lufthavnen. Så vi ankom til Cph, i går fredag, ved 18-tiden. Det er nu altid mærkeligt når man lander i Kastrup igen. Jeg føler det altid som et splitsekund siden jeg var der sidst.
Vi røg i byen i går, vi skulle jo vise vores tan. Så sikke en lang dag jeg havde på jobbet i dag! Efterfulgt af træning. Så da jeg ramte min seng for nogle timer siden, gik jeg ud som et lys. Nu vil jeg bare få slukket alt omkring mig, og fortsætte min søvn. Jeg trænger til den og så kan jeg jo drømme mig tilbage til Dubai.

Kjole: Acne, Sko: Miu Miu, Taske: Rika

14 kommentarer:

  1. Du har vist fået misundelsesværdigt meget sol ;)
    Jeg kan godt forstå du er træt ud over bytur, for selvom der kun er 3 timers forskel, kan man godt mærke det når man er hjemme igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes desværre allerede min farve er falmet meget...... jeg tror ikke så meget det er tidsforskellen, men mere 10 dage med alt alt alt for lidt søvn :d

      Slet
  2. Det lyder til at du har haft en fuldstændig fantastisk tur - du ser i hvert fald hamrende godt ud og sikke en smuk smuk farve :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var FANTASTISK!!! Intet mindre :D

      Slet
  3. Hvor ser du smuk ud :-) Jeg er vild med looket!

    SvarSlet
  4. Du ser rigtig fin ud :-) Flot outfit!

    SvarSlet
  5. Mega fine billeder. Det har alle dine billeder fra Dubai i øvrigt været. Har virkelig lyst til at skulle til Dubai nu:-)
    frkforsom

    SvarSlet
    Svar
    1. Gør det!! Det er virkelig turen værd :)

      Slet
  6. Virkelig pænt outfit! :)

    SvarSlet
  7. Du er jo for lækker - det look klæder dig fantastisk!!

    /Linda

    SvarSlet