mandag den 28. maj 2012

Grilltid











Sommer = grilltid, i hvert fald for mig. Det er indbegrebet af sommer, og så snart jeg dufter grill tænker jeg straks på min far stå der og vender bøffer. 
I denne uge har jeg været så heldig at være inviteret på grill intet mindre end 2 gange, så det har været SÅ skønt i det her dejlige vejr.
Den ene gang blev alt bare lagt direkte på grillen. Den anden havde vi både kartofler og hvide asparges pakket ind i folie og så på grillen.
Jeg vil gerne have sommer, sol og grill hele året tak!!

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det lækkert ud..! - Må man spørge hvad det er, der ligger på det aflange fad, ved siden af majskolber og grønne asparges..?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så lækkert, og det må du gerne spørge om, det er fennikel :)

      Slet