torsdag den 24. maj 2012

Walking the dog










Da mine forældre, søster og vufferne var her til min fødselsdag i tordags tog vi på Langelinie. I solskinsvejr! Vi flygtede derfra da der kom hagl, nærmest ud af den blå luft! Det kom lige mens vi tog billeder, så jeg ser noget forfrossen ud. Den fine skjorte på billedet var en af mine fødselsdagsgaver fra Kat. En anden og rigtig dejlig gave fra hende, er en middag på et valgfrit af vores stamsteder, det er da fantastisk :)

Støvler+Jakke: Zara, Bukser: Cheap Monday, Bælte: Bik Bok, Skjorte: Only, Clutch: H&M

3 kommentarer:

  1. Lækkert look især grundet blazeren, jeg undrer mig altså gang på gang over hvordan du forcerer brosten i høje hæle, jeg HADER de sten :P

    SvarSlet
    Svar
    1. ha ha, jeg HADER også bare de brosten!!! Tænker lovforslag om at afskaffe dem?!?!

      Slet
  2. Ja de er altså gode de der "ringe" :)

    SvarSlet