onsdag den 2. maj 2012

Dubai Outfit





Top+Jeans+Sko: H&M, Hat: Fra New York, Bælte: Bik Bok

10 kommentarer:

  1. Lækkert look og du har vist efterhånden fået godt med farve ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. he he, man er bare bedre med lidt tan ik?? :)

      Slet
  2. Hvor ser du skøn ud! Jeg vil også være i Dubai :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også bare SÅ lækkert :)

      Slet
  3. Snyyyyd- lækkert look og tan ;-)

    /Linda

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh min tan er allerede falmet efter 2 dage i Dk :/

      Slet
  4. Ej altså, jeg kommer jo til at ligne en melorm ved siden af dig! Tsk onde Sanne :P *indsæt random misundelse*

    SvarSlet
    Svar
    1. Men den aller lækreste melorm jeg kender <3

      Slet
  5. Skønt billede og virkelig lækkert outfit! Bare jeg var så brun...

    SvarSlet
    Svar
    1. det falmer ALT for hurtigt !!! :)

      Slet