torsdag den 10. maj 2012

Back in Cph











Så er der det første outfit efter jeg er kommet tilbage til Dk. Jeg synes godt nok ærligt ikke det er nogen fest at være her? Hvorfor skal det være så koldt og gråt??
Nå men outfittet er fra Mandag, hvor jeg havde fri fra salonen, men var en tur på Børsen og lave noget hår. Det kommer vist nok i næste Fredag tror jeg, så hold øje :) Efter det mødtes jeg med Henry og vi fik hygget... Skønt, for jeg havde virkelig savnet hende.

Sko+Skjorte+Halskæde: H&M, Taske: Louis Vuitton, Bukser: Cheap Monday

5 kommentarer:

  1. Elsker outfittet - din LV taske er så skøn; har ledt efter een i graffiti i 100 år :-)

    /Linda

    SvarSlet
  2. Skønt look med det mix af farver!

    SvarSlet
  3. Når jeg ser din graffiti - kan jeg have en tendens til at savne min egen i orange. Jeg valgte at sælge den, da jeg ikke brugte den ret meget.

    SvarSlet
  4. Ihh, jeg havde også savnet dig!

    SvarSlet