fredag den 17. februar 2012

Diet break







Der er dømt chill-aften i hytten..... Jeg har arbejdet, været til træning og nu fortjente jeg lidt godter. Så jeg har shoppet slik, og Lars kom med Cola. Så vi fik set X Factor og nu står den på noget så simpelt som "Bring it on". Både hjernen og kuren er sat på standby for i aften.

Forøvrigt tak for alle kommentarer på min "kropsdebat", Jeg har haft travlere end travlt, men jeg har læst alle kommentarer, og glæder mig til at svare, synes der er kommet mange gode synspunkter!

God weekend alle I skønne folk <3

9 kommentarer:

  1. Det ser da nået så hyggeligt ud :-)

    SvarSlet
  2. Mums!!!! Jeg proppede mig også i går, dejligt med sådan en hygge dag <3

    SvarSlet
  3. Det er altid hyggeligt med xfactor og slik :-)

    SvarSlet
  4. Do you mind if I quote a few of your posts as long as I provide credit and sources back to your site?
    My website is in the exact same area of interest as yours and my users
    would truly benefit from a lot of the information you
    present here. Please let me know if this ok with you. Thank you!


    Feel free to visit my website ... special compilation

    SvarSlet