onsdag den 1. februar 2012

I dag har jeg......


Haft besøg i salonen af en skøn blogger, besøg hende lige her


Fik blomster af en sød kunde fordi "jeg havde gjort hendes dag så meget bedre" Årh så smelter man da lidt??


Havde gamle Burberry nitte-stilletter på


Savlede over lækre Leopardbukser på ligeså lækre Hanneli, i In Wears vinduer.


Troede mine ankler var klar igen men efter ca 2 minutters bodycombat, måtte jeg give op. Så en skøn dag sluttede med en stor mængde frustration! Det gør mig så ked af det at jeg for første gang i mit liv synes træning var sjovt og nu kan jeg ikke gøre alt det jeg gerne vil :/

12 kommentarer:

  1. Wow! Oh my god June ser lækker ud! :-) Du er hammer god, er du! (Dermed ikke sagt hun ikke altid ser godt ud ;-)

    Ej hvor lyder det træls med det træning, håber snart du er fit to fight igen :-)

    KG

    SvarSlet
    Svar
    1. June er bare en stjerne <3

      håber også selv det snart går bedre, og mange tak..... :)

      Slet
  2. Du er bare den bedste <3 Du fortjener de blomster! Det var super hyggeligt.. Og tak Marianne <3 Bliver helt genert, men Sanne er bare den bedste til mit hår :D Men hvor er det ærgerligt med din træning, Sanne :/ Håber snart du får det bedre!

    SvarSlet
    Svar
    1. Så dejligt at se dig, men vi ses jo snart igen til vores cafe date ;)

      Slet
  3. LÆKRE SMÆKRE JUNE ! Gid man boede on "The Island" så man kunne komme i dine frisørhænder, Sanne :-)

    /Linda

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja June er så fin så det er jo ingen kunst at få hende til at se pæn ud :)

      Slet
  4. Måste bara säga att du hade så fin header haha! :$

    SvarSlet
  5. Smukke June, hun har bare de fineste krøller!

    Hvor er de laber dine stilletter, tilgengæld meget ærgerligt med dine ankler når du nu er så glad for din træningsrutine.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja June er en engel....

      Tak for omtanken, håber jeg virkelig også selv :/

      Slet
  6. Elsker virkelig din blog! Den er så skøn :-) og titlen, jamen den sælger jo sig selv! Kig gerne forbi? http://www.4piger1blog.blogspot.com/
    Knus Katrine

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Katrine for din meget søde kommentar. Det varmer her i vinterkulden.... Kigger forbi.

      Knus Sanne

      Slet