søndag den 26. februar 2012

Odense
















Så sidder jeg her hos de gamle i provinsen. Godt ramt efter nattens strabadser. Så I får lige lidt blandede snapshots fra det seneste døgns tid.
Vi var på Jensens Bøfhus ved Skovsøen, og jeg vandt en Queens delight!!! YEAH!! Fik alt for mange drinks i går, ovenpå en ikke super solid, men sund aftensmad.
Nu sidder jeg og er propmæt ovenpå lækker and og sovs, tænker 2xtræning i morgen når jeg rammer Kbh.
Er ret kvæstet men overvejer at kæmpe mig igennem de der Oscars, skal I se det??
God Søndag aften til jer :)

6 kommentarer:

  1. Skønne billeder, ja jeg vil se Oscar show lige til jeg segner.....altså må se hvor længe jeg kan holde mig vågen ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gik lidt for sent op for mig at de gamle ik har TV2 Film :(

      Slet
  2. Svar
    1. Jaaaa det er Tines :) Jeg er så misundelig på den!!

      Slet
  3. Dejligt indlæg - og ikke mindst billeder :-)

    /Linda

    SvarSlet