torsdag den 14. juni 2012

At the movies







Er lige netop kommet ind af døren efter en impulsiv biograftur med Henry. Det fik mig til at huske de her billeder fra sidst jeg var i biografen. Det var dog under lidt anderledes omstændigheder. Jeg var inde og lave hår til gallapremieren på "Promethius". Jeg fik taget de her outfitbilleder, som en af de søde modeller tog af mig da vi lige havde lidt tid.
Har faktisk også taget lidt billeder af det hår jeg lavede på pigerne, det må I vist også hellere få at se :)
Nu vil jeg hoppe til køjs hvis jeg skal klare morgentræningen...
Hov, forøvrigt.... Vi så "Diktatoren" i dag, MEGA grineren!!

Sko+Jakke: Zara, Bukser: Cheap Monday, Top: Gina Tricot


1 kommentar:

  1. Du er bare så smuk! Jeg glæder mig til, at se hvad du fandt på med modellerne! :)

    SvarSlet