søndag den 24. juni 2012

Ramt!




PUH!!!!! Sikke en aften i går. Henry, Malle, Morten og René var herhjemme til en gang hygge og drinks. Der blev gået godt til jægerbomberne, så humøret var højt.
I byen faldt jeg i snak med 2 søde læsere, det er første gang jeg er blevet "spottet" og blev helt rørt! I var så søde piger, og jeg undskylder for min promille! :)
Så som billedet viser, sådan havde jeg det da jeg vågnede! Henry og jeg mødte gutterne til en brunch på Sult, hvor vi skiftevis havde meltdowns. René fik også lige konstateret at han håbede ikke jeg havde fået taget "dagens" for jeg lignede jo L***, thanks buddy ;)
Vi røg i H&M og shoppede, (uansvarligt når man er bagstiv) Godt de har fuld returret.
Jeg fik hevet mig selv op og afsted til træning, men nu står den også bare på EM-bold under dynen.
Ha en dejlig søndag alle sammen (forhåbentlig har jeres hoveder det bedre end mit!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar