mandag den 4. juni 2012

Basics and a little bit of gold







Thank God for morgentv!! Jeg må have sovet i timen, for jeg havde slet ikke fattet der var Forrest & Bob lagersalg disse dage. Heldigvis tippede de om det, i Go' morgen Danmark, så afsted med mig. Det var på Pilestræde, så heldigvis kun en 5 minutters spadseretur fra mit hjem. 
Rimelig kaotisk, som den slags nu er, med alt for mange mennesker. Desuden var tingene ikke pakket helt ud da de startede.
Men ellers var det fedt, enhedspris 100 kr pr del, og der var masser!
Jeg kom hjem med 2 "USA" Tank toppe, en hvid Tee, en sort langærmet Tee og et fint guldarmbånd.

Det fortsætter vist de her 3 dage, fra 10-20 så vidt jeg ved.

4 kommentarer:

  1. Love your bracelet!! Those tanks look so comfy! I'm in need of tanks like that!

    fashionqueen294.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tanks like that are my favorite thing to wear!!! :)

      Slet
  2. Det lyder skønt! Bare jeg selv havde penge til at gå på lagersalg lige nu ;)
    Elsker guldarmbåndet, det er virkelig fint.

    SvarSlet
    Svar
    1. De der 100 pr del var heldigvis en god pris :)

      Slet