tirsdag den 12. juni 2012

Swag!!







Ja jeg er nok ik helt "nede med de unge", for er ret sikker på at "SWAG" er ret passé. Ikke desto mindre elsker jeg ordet (Og har gjort det lige siden sidste sommer hvor en lækker fyr i NYC sagde: I love your swag!) Så når jeg har min cap på, så føler jeg mig lidt swag!
Nå men det er mit outfit fra i går. En skøn fridag, med afslapning, café med Kat og træning. Toppen er også fra New York i sommers, den havde frynser forneden men dem har jeg klippet af. Bukserne er en ny lettere og tyndere sommerversion, af mine favorit slap-af bukser fra sidste vinter.

Jakke: Zara, Top: Forever21, Bukser: Selected Femme, Sko: Fendi, Cap: H&M, Solbriller: RayBan



11 kommentarer:

  1. Er seriøst helt tosset med de sko!
    Hvor længe siden er det du har købt dem Sanne og hvad måtte du slippe, hvis man må spørge?

    Stine
    www.bigfashionideas.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også SUPER glad for dem!! Jeg købte dem på Woodbury outlet i NY sidste sommer, mener jeg gav omkring 1700 for dem. Tænker der nok bliver svære at finde :/
      Mener de var fra den foregående vinter kollektion så A/W 2010/2011??

      Slet
  2. Virkelig fedt outfit! Den stil klær dig virkelig godt..
    Hvordan får du dit hår så lyst??? :o)

    Har en giveaway i gang hvis du har lyst til at deltage :o)

    Katarina
    katarinanatalie.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak.... :)

      Mit hår er naturligt meget lyst, så jeg får det bare lysnet med en lys kold farve, ikke afblegning. Lige pt tror jeg at jeg er nået frem til at lade min naturlige hårfarve vokse ud men nu må vi se :)

      Jeg kigger forbi ;)

      Slet
  3. Du ser super sej ud :D Tør ikke bruge ordet swag, haha.. Jeg er ikke helt sikker på, hvad det betyder :P jaja, gammel sjæl her ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha..... Du er så sød....

      SWAG: Fremtoning/udstråling/attitude/look, osv bare i et fantastisk dækkende ord :)

      Slet
  4. lækkert outfit, Sanne, du er swag :-))

    SvarSlet
  5. Vildt fedt outfit! Elsker det

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Julia, det er keg glad for du synes :)

      Slet