torsdag den 14. juni 2012

My beloved leopard





Jeg ELSKER leopard, det gør jeg bare. Så snart jeg ser noget leopard-ish hængende i en butik må jeg hen og lure. Ofte er det ikke fedt, leopard på den kiksede måde. Men når leopard så endelig er rigtigt, så er det i mine øjne SÅ rigtigt!
Sådan var det denne gang, "it was just right".... heldigvis fik jeg en fantastisk pris, og havde nogle fødselsdagspenge liggende som skulle bruges fornuftigt (leopard=fornuftigt!!)
Glæder I jer ligeså meget til at se det som jeg glæder mig til at vise jer det? :)

pssst: Jer der følger mig på Instagram (sannedegnegaard) har allerede set det i dag ;)

2 kommentarer:

  1. I love leopard! So pretty :) Gotta get a pair of shoes from Steve Madden with this print

    fashionqueen294.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Uh spændende. Show us! Sådan har jeg det med prikker:-)
    frkforsom

    SvarSlet