fredag den 15. juni 2012

Todays hair






Det er sjældent jeg har andet end løst hår eller en hestehale. Egentlig lidt pudsigt, mit fag taget i betragtning. Jeg tror faktisk netop mit fag er grunden... Jeg er bare ikke begejstret for at have for "sat" hår (frisørhår), men i dag var det lige netop det - sat. Jeg følte mig meget fin hele dagen, lidt for fin he he, men det er nu meget rart med lidt andet.
Hvis man ikke lige kan se det snoede jeg først den ene side tilbage og fæstnede med en nål, så det samme med den anden side. Til sidst samlede jeg alt håret lidt tilfældigt med et par nåle!
En simpel frisure på en dag hvor man ikke lige har tid til hårvasken ;)

21 kommentarer:

  1. Det ser super fint ud. Og hvor er du smuk :-)

    Stine
    www.bigfashionideas.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh hvor er du bare sød Stine <3

      Slet
  2. Er du sikker på, at du ikke vil bo i mit skab? :D Måske kan kæresten bo i skabet, også kan vi bo i lejligheden? ;) <3 smukke Sanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hmm, må jeg ligge i ske med Rick O, i skabet?? :D

      Slet
  3. Such a pretty hair style! :) Love it! I wish I could do my hair in fancy looking up dos!

    fashionqueen294.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. This is so simple to do.... You should try!!

      Slet
  4. Svar
    1. Ej tusind tak Corrina, hvor er du sød!

      Slet
  5. Kan du ikke lave en hair guide på frisuren? :)

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare flot! Det skulle du tage at gøre noget oftere, altså ikke fordi det løse ikke er pænt ;-) Ville ønske jeg kunne finde ud af sådan noget :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen jeg synes også det er pænt..... Det er bare fordi jeg godt kan lide det lidt mere "råt", føler mig for fin med det :)

      Slet
  7. Hej Sanne
    Så fin en frisure :) Ville være lækkert hvis du vil komme med nogle hårtips og opsætningsmuligheder i ny og næ, nu du har en finger på pulsen indenfor faget. Et indlæg som dette er inspirerende...ligesom mange af dine andre indlæg.
    Dejlig blog du har fået stablet på benene!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din kommentar Carina.... Det er super fedt med noget feedback :) Jeg vil bestemt forsøge at komme med lidt flere hårindlæg :)

      Slet
  8. Fint ser det i hvert fald ud :-)

    SvarSlet
  9. Det klæder dig med opsat hår, det burde du gøre noget oftere :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det vil jeg tage op til overvejelse... Tak ;)

      Slet
  10. Det bürde du sagtens kunne Tina, det er ret nemt :)

    SvarSlet