mandag den 16. april 2012

Today





Jeg har bare haft den dejligste dag!! Min mutti har været på en endagstur her til hovedstaden, så vi har bare fået sludret, shoppet, spist frokost og hygget. Det er så sjældent vi bare er mig og hende, det var virkelig dejligt til en forandring. Oveni har solen jo skinnet (selvom det dog stadig er koldt... Behøver jeg nævne det konstant er 30+ grader i Dubai pt??, he he)
Mor måtte agere fotograf i dag og synes egentlig hun slap meget godt fra det. Det på trods af præstationsangst, som nok opstod grundet mine krav til de rigtige vinkler, ha ha... Kender I det? Ikke oppefra, så bliver jeg for lav, husk nu skoene skal være med, osv....

Jakke+Skjorte+Taske: Zara, Bukser: H&M, Strik Benetton, Sko: Billi Bi

8 kommentarer:

  1. Super gode billeder, kan du sige til mutti ;) Og lækkert outfit!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det siger jeg til hende, og tak ;)

      Slet
  2. Shopping og hygge med mor er godt og hun har da klaret det med at fotografere godt, kender godt det med instrukser ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha, åh føler mig lidt diva-agtig... Men mor bærer jo over med mig :)

      Slet
  3. Ha ha jeg er også enormt instruerende, når folk skal tage billeder af mig:-). Men de er blevet super gode:-)
    frkforsom

    SvarSlet