mandag den 9. april 2012

Århus Buys






Fik købt lidt sager i Århus. Har længe ledt efter en draperet jersey nederdel (Puh synes de der 1000 kr for Wang-udgaven er lidt voldsomt) Så jeg fandt en navy version fra Moss Copenhagen til 200 kr. Det var da til at have med at gøre? I samme butik fandt jeg skull halskæden til 75 kr, den er lidt sød synes jeg :)
Endelig min fine kæde fra Stig P, som vel ja nærmest alle har efterhånden. Det gør den dog ikke mindre fantastisk. Christina havde bestilt den til sig selv da de havde 20 % forrige Søndag, så der købte hun en med for mig også.

13 kommentarer:

  1. Ejjjj skull halskæden er virkelig sød!! :)

    Faldt også i også købte kæden da den var på tilbud, men den er altså også virkelig virkelig pæn! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er så pæn. De gange jeg har hafft den på allerede, ahr jeg fået vildt mange komplimenter for den!

      Slet
  2. Wow!! These are amazing!! I love the chunky collar necklace!!

    fashionqueen294.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Virkelig lækre køb! Normalt er jeg ikke så vild med at købe ting, der er alt for hypede, men med Lokou-kæden vil jeg gerne gøre en undtagelse, den er jo SÅ fin! :D

    ★Camilla
    Scent of Fashion

    SvarSlet
  4. Fine køb :D Og kan sagtens følge dig med den wang nederdel, jeg har været ved at klikke den hjem 17 gange, men hver gang tænker jeg aaaah.. Så blev jeg hooked på en lignende goya nederdel, men der var stoffet bare alt for tyndt og gennemsigtigt :( Så nu er jeg lidt hooked på en lignende fra BMB, men ih, synes det er mange penge for "kun" bomuld ::)

    SvarSlet
    Svar
    1. Måske du også sku prøve denne her version til 200 kr :)

      Slet
  5. Fine halskæder begge to, jeg er også en af dem der har den fra Lukou ;)

    SvarSlet
  6. Fede køb Sanne; som designer forstår jeg godt A. Wang tanken - 1000,- for Jersey? Aaaaarrrhhh ! Glæder mig til at se den på :-)

    /Linda

    SvarSlet
    Svar
    1. Ku du ik lave en kollektion af draperede jersey nederdele?? :D

      Slet
  7. Fede køb Sanne; som designer forstår jeg godt A. Wang tanken - 1000,- for Jersey? Aaaaarrrhhh ! Glæder mig til at se den på :-)

    /Linda

    SvarSlet