onsdag den 18. april 2012

Good morning







Jeg er mildest talt ELENDIG til at komme op om morgenen. I hvert fald hvis jeg ikke skal noget. Jeg bliver liggende i sengen så længe som overhovedet muligt. Det er faktisk endnu en god ting ved de tidlige morgentræninger, tiden bagefter. Jeg elsker at have god tid når jeg kommer hjem fra træning, til at hygge med lidt god morgenmad.
Så lige nu nyder jeg lidt æg og en dejlig smoothie, skriver pakkeliste til Dubai og glæder mig over min bonuscheck fra H&M (Og er lidt skræmt over mine køb på et år!!)
Kan I have en dejlig dag :)

13 kommentarer:

  1. Det er tydeligt hvor meget du glæder dig til Dubai, men det kan jeg nu godt forstå!!!! :D

    SvarSlet
  2. Uh har ikke modtaget min check endnu :) Men satser på den er mindre i år end sidste år.. Jeg synes selv, at jeg virkelig har skruet ned - men gruer ;) Jeg er også sådan en slow starter om morgenen, hvis jeg ikke har aftaler :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg FORSTÅR seriøst ikke jeg kan have brugt SÅ meget???

      Slet
  3. hihi kender godt det med checken. :-) Har du kun fået 200 i år. HVor meget er din på Sanne? Uhhh- er så misundelig på din up and coming Dubai tur:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha, jeg vil helst ikke ud med beløbet, men nok over 200kr til at jeg skammer mig lidt ;)

      Slet
  4. Jeg er også mega træt om morgenen her efter påske ferie, det er ligesom svært at komme i gear.

    uh...skulle du lige minde mig om mit shoppe forbrug i hm :-) tør næsten ikke tænke på det. avs!

    /Chau
    www.thetiger.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha, det der: Dit forbrug i år er på ***** kr, er skræmmende!!!!!

      Kan du forøvrigt huske vi mødtes dengang til Rykiel event? Jeg havde ikke blog dengang, men du overtg nogle sko fra mit prøverum :D

      Slet
  5. Dubai, hvor dejligt! Kommer der selv en gang om året :-) (Man bliver afhængig!!!)

    Må jeg anbefale dig at tage ud i Madinat og gå ned til Amfi teateret/tribunen ved kanalen og få en drink og evt. en vandpipe :-)

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh det er da dejligt at høre, det er min første gang!

      Tak for tippet, det vil jeg helt sikkert se nærmere på.

      Kram

      Slet
  6. Fuck du har en flot håndskrift!!!!!!

    SvarSlet