søndag den 29. april 2012

New in...





Hvorfor er det man går i H&M, når man er ude at rejse? Selvom man kommer der flere gange om ugen normalt? Nå men det gjorde jeg så igen.... Og thank God!!! Fandt de fine Leo-bukser fra Trend jeg ikke har kunne opstøve i min str hjemme... YEAH!!! (Og så røg der lige et par sko med, he he)
Nu smutter vi på Club, til Ladies Night og drikker Jæger-bomber! :D

PS: Jeg har også shoppet noget andet.... Eller rettere, jeg skal hente det i morgen. Kan I gætte hvad det er? Noget der glimter, som er en piges bedste ven??

11 kommentarer:

  1. uuuh lyder spændende..noget bling bling. Måske en ring eller øreringe?

    -Katja

    SvarSlet
  2. Diamonds?! I like diamonds!

    SvarSlet
  3. H&M er bare altid en vinder uanset hvor man er;) Uhh helt sikkert noget bling bling ;)

    -Bettina

    lifeloveandlooks.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Jeg kender det alt for godt med H&M :) Og har faktisk luret lidt på de sko i DK, men altså mig og hæle ;) Gætter på ørering!

    SvarSlet
    Svar
    1. He he, det blev ikke til ørering alligevel ;)

      Slet
  5. Sanne,hvordan er jeansne i str? Er de fra divided? og hvilken str har du dem i? Jeg kan måske få fat på dem igennem en ven i London nemlig, men er meget i tvivl om størrelsen?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette.
      Håber alt er vel med dig? Jeansene er fra Trend, de koster 349 i Dk så vidt jeg husker. Jeg har dem i 38. De er nok lidt til den lille side vil jeg sige da der ikke er stræk i. Jeg plejer at bruge 36-38 og disse i 38 skulle lige udvides lidt over numsen ;)
      Knus

      Slet
  6. Ihhh, tak for feedback:-) Så skal jeg nok op i en 40 eller 42. Jeg bliver helt forelsket i Dubai med alle dine fantastiske smukke billeder. Jeg MÅ dertil. Det ligner jo det rene paradis:-)

    SvarSlet