søndag den 8. april 2012

Art














Jeg fik set en masse forskellig kunst på Aros da jeg var i Århus. Jeg skal på ingen måde udgive mig for at være super kulturel eller kunstkender på nogen måde. Jeg kan se på kunst, mærke efter, og noget rammer, andet gør ikke. Det er vel egentlig det der er meningen med kunst?
Jeg har taget billeder af lidt forskelligt jeg fandt interessant. Det der dog ramte mig mest var uden tvivl det sidste billede af Kvium. Jeg var dybt fascineret af det og synes simpelthen det er den perfekte kombination af smukt og grimt (lidt klamt måske?)

4 kommentarer:

  1. Sikke nogle fantastiske billeder du har fået taget. Jeg elsker virkelig Aros - der er så mange fede og spændende ting.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var en rigtig fin oplevelse at være der :)

      Slet
  2. Det er præcis det, kunst handler om. Og er også betaget af Kviums maleri(er). Smukke og afskyelige på samme tid.
    Og så er jeg stor fan af AROS - bor lige ved siden af, og har et sæsonkort, så tager ofte et smut forbi, hvis det lige passer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ville klart også ha sæsonkort hvis jeg boede tæt på. Så kan man lige gå en hyggelig søndagstur derind :)

      Slet