torsdag den 12. april 2012

My diet







Jeg har været ret standhaftig med min sunde kost de sidste dage siden jeg kom hjem fra Fyn. Lige indtil i dag dog!! Jeg vidste vi skulle have personalemøde, med mad! Så jeg forkælede mig selv med et kulhydrat-orgie i form af pasta OG brød. Jeg havde sparet på kalorierne til frokost, og snuppede en træning her til aften, så tænkte det gik. Ellers har jeg kørt den med havregryn om morgenen og kun kød+grønt middag og aften disse dage. Jeg fik det faktisk rigtig skidt efter at have spist den ellers HIMMELSKE pasta fra Italien Connection (kender I det sted??). Så tænker at holde mig fra den slags det næste stykke tid også.
Det hjælper lidt på motivationen når vægten i morges var det laveste indtil videre i 2012 (selvom vi kun taler få 100 gram er det jo stadig noget)

6 kommentarer:

  1. This is the greatest diet I have ever SEEN!!!! :DD Omg everything looks soo yummy!

    fashionqueen294.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. It tastes kind go yummy too, but not as good as chocolate :P

      Slet
  2. Sådan smukke Sanne - du er sej :-) !

    /Linda

    SvarSlet