fredag den 27. april 2012

Dubai shopping outfit







Mit shopping outfit fra i forgårs... Seriøst tiden flyver afsted! Her er bare så FEDT! I går aftes var vi på den lækreste restaurant, Ember på Adress Hotel. Vi fik det mest fantastiske mad, især den store dessertbuffet var noget af det vildeste. Vi blev bare vartet op konstant, mens vi lyttede til live jazz. Derefter tog vi videre til Neos bar, som ligger på 63. etage med den vildeste udsigt over byen! Vi sluttede af på Barasti strandbar til de lukkede, fantastisk aften/nat!

Top+Bukser: H&M, Cardigan: Vintage, Sko: Zara, Taske: Balenciaga

15 kommentarer:

  1. Looking good! Og det lyder spændende med de steder I har været, jeg har ikke selv prøvet nogle dem. Har I været på Nasimi Beach (ved Atlantis hotel)? Det er også en strandbar, med vandpiber og DJ om aftenen, det er SÅ skønt og når jeg drømmer om Dubai er det der jeg drømmer mig hen, he he.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må jeg prøve næste gang!! :)

      Slet
  2. Perfect! :) I really like this outfit, maybe because you're in Dubai and I have this idea that you should wear nice, neutral toned colors. I love it!

    fashionqueen294.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha, yeah i thought the light colors would be good in Dubai :)

      Slet
  3. You had me at dessert buffet! ;)

    SvarSlet
  4. Virkelig fint outfit, jeg er vild med skoene! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er egentlig ret skønne :)

      Slet
  5. Du ser fantastisk ud - og jeres dag lyder også til at have været skøn ;-)

    /Linda

    SvarSlet
    Svar
    1. Hele vores tur var bare så skøn! <3

      Slet
  6. Super fint outfit og omgivelser. Og lækker kulør du allerede har fået. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var ellers den første blege dag :D

      Slet
  7. Super dejligt outfit til dig :) Passer virkelig godt til omgivelserne, og taaaag dessert buffet med hjem ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. ÅÅÅÅÅÅÅHHHHH Den der dessert buffet altså!!

      Slet