fredag den 20. april 2012

Wearing "Jolie"







Jeg kan ikke rigtig huske hvornår billederne er taget. Det er noget tid siden, og jeg ved det var sammen med Kat og vi var på Dalle Valle :)
Lige nu skal jeg lige have klædt om, og så skal jeg til Fredagsbar med Henry på hendes studie. Begynder egentlig at få lidt travlt med pakning til min ferie.... Det er jo lige pludselig snart?! Hmm, hvorfor sker det altid for mig? Nå det må blive søndag :)
Kan I have en dejlig aften.

Sko+Taske: Zara, Bukser: H&M, T-shirt: Maison Scotch, Bælte: Bik Bok, Cardigan: Abercrombie&Fitch, Jakke: Saint Tropez, Halskæde: Armani Exchange

4 kommentarer:

  1. Jeg er fuldstændig forelsket i den taske der! Nu har jeg bare ledt og ledt rundt omkring på nettet, og kan slet ikke finde den nogen steder :( Kan du mon hjælpe? :)

    <3
    / www.somethingsammi.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Den er fra efteråret! De har lavet den igen, bla i en FANTASTISK mørkegrøn version i ponyskind, men denne skal du nok finde brugt hvis det er. Den er virkelig et godt køb!!

    SvarSlet
  3. Årh okay! Ja du godt nok heldig! Kan du huske "navnet" på tasken? :)

    SvarSlet
  4. Endelig et outfit med Jolie - den er så fin til dig. :-)

    SvarSlet