tirsdag den 3. april 2012

New Shoes




Hold da op hvor ser jeg frem til at holde fri i påskedagene. Tager afsted til Fyn i morgen efter arbejde, og hele påsken bliver for mit vedkommende tilbragt i Odense og Århus. Så den står bare på hygge!! Tænker jeg måske bare en enkelt af dagene måske kunne sove længe, det er da luksus?! 
Nå men jeg ville lige dele billeder af de her fine nye sko med jer. De er fra H&M Divided til 99kr. Så kan alle vist være med.
Sov godt aller sødeste læsere i hele verden, TAK fordi I er her <3

8 kommentarer:

  1. Hvor er de fede! Elsker striber kombineret med pink!

    SvarSlet
  2. Cool sko og hvor får du altså bare taget nogle lækre billeder, elsker lyset som man især kan fornemme på første billede.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det der sol gør nu bare billeder bedre!! :)

      Slet
  3. Dem snuppede jeg også lige i dag, de er så fine! :-)

    SvarSlet
  4. Fuck hvor er dine sko fede :D god påske smukke!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi, lige dig med det lyserøde? :P

      Slet