lørdag den 24. september 2011

I Torsdags





Fik aldrig oploadet de her billeder af mit outfit fra i Torsdags..... der er også et close up af mine Billi Bi støvler som jeg virkelig er glad for jeg købte.
Ellers er status at jeg er gået i sparemode, da han er en dyr herre min nye true love der bor i Illum. Han kræver desværre en smule kapital fra min side før han vil indgå et seriøst forhold..... Jeg vil så bare sige det der sparehalløj er seriøst svært når man samtidig har en ny lejlighed man gerne vil købe lækre ting til. Tænker jeg må sælge ud. Der må da være en masse jeg ikke bruger.

Støvler: Billi Bi, Kjole: Vero Moda

9 kommentarer:

  1. Ufattelig lækkert outfit - cool strømper :)
    Hvor er det egentlig du er frisør, Sanne?

    SvarSlet
  2. Tak søde..... Strømperne er bare fra H&M, yndlingsbutik.
    Plan b, www.frisorplanb.dk

    SvarSlet
  3. Ja, hvad skulle vi gøre uden H&M! :)
    Ok....jeg leder efter ny frisør og June taler jo pænt om dig ;) Men (hvis det er ok jeg spørger arbejdsrelateret....ellers sletter du bare min kommentar) ... på hjemmesiden står ikke så meget om priser. Hvad koster det mon sådan ca.?

    SvarSlet
  4. Det er helt ok :)
    Hvis du går ind på onlinebooking og får en kode, så kan du se alle priser.... ellers send mig en mail på sannedegnegaard@hotmail.com hvis der er noget du vil vide :)

    SvarSlet
  5. Lyder som en god idé at sælge ud, er sikker på at vi er mange som gerne vil købe noget fra din lækre garderobe! ;)

    SvarSlet
  6. Tak June <3

    Mette: Godt at vide der i det mindste er en køber :)

    SvarSlet
  7. Er helt vild med dine støvler! :) Hvor meget har du givet for dem?

    SvarSlet
  8. Tak, er virkelig også glad for dem.... De kostede 1500 kr hos Carla F :)

    SvarSlet