fredag den 2. september 2011

Friday night 02.09.2011








Efter arbejde mødtes jeg med min veninde Tara, til lidt butikskiggeri/dinner..... Planen var at jeg selvfølgelig ikke skulle købe noget, bare kigge!!!! Hvor godt gik det lige? jeg er håbløs. Nå men sagen er den jeg fandt noget helt fantastisk som jeg længe har manglet i min garderobe men ikke har kunne finde det helt rigtige. Nu var det der! Så jeg slog til..... Satser på det bliver luftet i løbet af weekenden :)
Vi endte med mad på Stella, dejligt billigt, godt for min økonomi, og deres nachos er altså gode!!
Og efter min udtalelse i går, om at jeg var færdig med pangfarver for i år, tog jeg nu alligevel en pink top på i dag.... Kunne ikke lade være da jeg så solen skinne så dejligt.

Jakke+bukser: Zara, Top: H&M, Sko: Jil Sander, Taske: Balenciaga

Ingen kommentarer:

Send en kommentar