mandag den 26. september 2011

Anbefaling: Rabens Atelier











I dag var jeg et smut forbi Rabens Atelier på Amerikavej. Jeg var simpelthen nødt til at tage nogle billeder af den fine butik. Der er så mange skønne ting, en fin blanding af indretning, kropspleje og selvfølgelig det pæne tøj fra Rabens Saloner. Så en lille anbefaling herfra til folk der ikke har set butikken, den er bestemt et besøg værd.

Btw: Var meget stolt af mig selv at jeg gik uden at købe noget, min spareplan holder..... endnu.

4 kommentarer:

  1. Uh, der bliver jeg da nødt til at tage et smut forbi.. Ikke at vi mangler nips ;) Men..

    SvarSlet
  2. Men butikken er bare så fin en oplevelse i sig selv..... bestemt et besøg værd.... :)

    SvarSlet
  3. eej fed butik, den vidste jeg ikke fandtes.. eelsker Rabens Saloner, har en del tøj efterhånden :-)

    SvarSlet
  4. Den er virkelig et besøg værd!!!

    SvarSlet