fredag den 23. september 2011

Ny udsigt



Jeg fik lige besked i går om at kontrakt og alt på min nye lejlighed var gået igennem....... YEAH!!!!! Så jeg flytter næste weekend. Jeg glæder mig simpelthen sådan til at få lidt ro på boligsituationen. Efter jeg flyttede fra min daværende kæreste i Januar boede jeg hos Katrine her til 1. August. Siden da har jeg boet på Østerbro i en fremlejet lejlighed, men jeg vidste det kun var for ½år. Men nu falder alt på plads, og nu har jeg et sted at bo de næste 2 år.
Så jeg kan ikke garantere der ikke går lidt boligblog i den :)
Ha en helt fantastisk dag, solen skinner...... Dobbelt-Yeah på en Fredag :)

5 kommentarer:

  1. Hvor dejligt :) Så var det da godt, at du fik købt stole :D

    SvarSlet
  2. Hvor dejligt at det er faldet på plads :)

    SvarSlet
  3. TAAAAAK søde piger.... er så glad :) Det passer bare bedst til mig at være en KBH K'er :)

    SvarSlet
  4. Det kan jeg godt forstå, jeg drømmer tit om at bo lige midt i city med gåafstand til alting :)

    SvarSlet
  5. Ja det bliver skønt, men nok også farligt :D

    SvarSlet