fredag den 4. november 2011

Outfit 01.11.11





Puha jeg har godt nok lidt travlt disse dage.....Glæder mig SÅ meget til at ligge i min seng. Er først lige kommet hjem nu. Satser på der er nogle billeder fra mit show i går på mit kamera, men har faktisk ikke tjekket det endnu. Nå men jeg havde lige mit outfit fra i Tirsdags liggende hvor jeg var på Norden med tøserne. Kagedate.... MUMS!!! Jeg havde mine nye jeans på fra Weekday. Det er forøvrigt lidt en prøvelse med billeder nu i vintermørket, måske jeg er nødt til at sætte mig lidt ind i det der kamera jeg har købt mig :)

Jeans: Cheap Monday, Strik: d.brand, Jakke: Zara, Taske: Mulberry, Sko: YSL

4 kommentarer:

  1. Kagedate på Norden er godt, jeg har prøvet samme tur tidligere :D Og lækkert outfit, er ret vild med jakken!

    SvarSlet
  2. Love the outfit :) Ja, det er ikke nemt at ta' billeder i mørket - jeg har samme problem! God lørdag ;)

    SvarSlet
  3. J'adore: TAAAAAK :)

    Guapizimo: Altså generelt er kagedate jo bare fantastisk :) Ja den jakke har jeg også haft meget glæde af

    Milana: Der må da findes en løsning på det problem? Måske det står i manualen :D

    SvarSlet