torsdag den 26. juli 2012

On a sunny wednesday








Lidt billeder af mit outfit fra i går på jobbet. Med den typiske, jeg gider hverken vaske eller børste mit hår i dag-frisure :) (Min bund er altså ikke så gul som den ser ud på billedet.) Det som I derimod kan se er at min udvoksning eftrhånden er ret stor. Lige pt er min plan at lade min naturlige hårfarve vokse ud, så jeg er faktisk ikke blevet farvet i 6 måneder. Det bliver lidt underligt at skulle af med min "hvide" farve, som jeg har haft i så mange år, men lige nu føles det godt :)

Sko: Bik Bok, Shorts: Forever21, Skjorte: H&M Trend

3 kommentarer:

  1. Hvor er du fin :-) Og dit hår er også så fint! Er en smule misundelig :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det fedt! Det er første gang, jeg har set cykelshorts brugt vellykket, men sat sammen med sådan en skjorte ser det bare rigtig fedt ud! Og sådan en fin opsætning er altid sød.

    SvarSlet
  3. I love this outfit!!!

    http://jenalyenns.blogspot.ca

    SvarSlet