søndag den 15. juli 2012

Breakfast perfection





I fredags havde jeg tid efter min morgentræning til lidt lækker morgenmad før arbejde. Friskpresset appelsinjuice, jordbær, grøntsager og æggerhvider, MUMS det var godt!
Mit mål for den næste uge er at køre den stort set uden kulhydrater. Når jeg siger stort set er det fordi jeg har tænkt mig at spise feks gulerødder og frugt, så helt fanatisk bliver det ikke. Så planen hedder en sund uge uden brød overhovedet! (ris, pasta og kartofler får jeg ret så sjældent så det er ikke så svært, men brødet skal væk og det samme skal mine havrefras jeg tit spiser til morgenmad) Oveni det skal jeg være meget bedre til at drikke vand, så det skal også på dagsordenen i samme omgang.
God søndag aften, altså den smule der er tilbage af den :)

2 kommentarer:

  1. Det ser super lækkert ud :) Jeg forsøger også at være "ordentlig" den her uge - nul kage, nul chips og nul junk.. :)

    SvarSlet