onsdag den 25. juli 2012

Min Henry






Jeg er blev simpelthen lige nødt til at poste de her billeder af min fine Henry. Jeg er simpelthen så heldig at jeg har så mange skønne venner og veninder i mit liv som er der altid. Ja den kø stod jeg godt nok forrest i! Troede kun man havde en soul mate? Jeg har godt nok nogle stykker... Henry er en af dem. Det bedste ved at være sammen med hende er at vi bare kan være tossede sammen. Det er lidt skørt, men når vi er sammen tænker vi ikke rigtig over om der er nogen omkring os, vi morer os bare. Så om det er at lave karate-poses på en gåtur på Strøget eller danse ude midt på vejen mens vi venter på bussen, så gør vi det.
Bemærk forøvrigt hendes fine shorts, hun har også været i gang med nitterne :) Nå ja, skjorten er min fra Zara :)

Min Henry <3

2 kommentarer:

  1. Elsker skjorten :)

    Giveaway:
    http://nataschacoester.blogspot.dk/2012/07/give-away-part-two.html

    SvarSlet
  2. Hun er også skøn..... Hun har passet mine unger - og vi savner hende. Så hils hende fra Niclas og Nicolines mor ;o))).

    SvarSlet