mandag den 4. marts 2013

Designer Forum









Jeg havde egentlig ikke planlagt at tage forbi Forum i denne omgang, men nogle gange sker ting jo bare. Så da jeg vågnede søndag til fantastisk solskin, og uden aaaalt for slemme tømmermænd, besluttede jeg alligevel at tage forbi. Kat og Ida var der allerede så jeg mødtes med dem.
Jeg holdt mig nogenlunde i skindet med et par toppe, til 100 kr pr stk... Det var så lige til jeg kom forbi Kassandras stand. Jeg var forsvarsløs, og før jeg vidste af det var jeg på vej hjem i metroen med et par fine sommersandaler fra Chloé i min pose.

Var I forbi, og fik I købt noget?

4 kommentarer:

  1. Det er jo alt for fine sandaler :) Nej, jeg holdt mig hjemme denne gang....

    SvarSlet
  2. Jeps, tre styks sko røg med mig... Det ene også fra Kassandra. ;)

    SvarSlet
  3. eej hvor er de søde de sandaler :-)

    SvarSlet
  4. Ej altså nogle fede sandaler du har fået købt dig der :O
    Bliver jo så perfekte her til sommer !!

    Men var desværre ikke afsted , bor alt for langt væk :( (Nordjylland)

    SvarSlet