tirsdag den 10. januar 2012

Genbrugsshopping i provinsen




Fordelen ved provinsen er at der ikke er ligeså mange der har fået øjnene op for genbrug. jeg er faktisk ikke den største vintage-ekspert, skal jeg være ærlig og sige, men synes jeg fandt nogle gode ting.
Den lyserøde skjorte er min favorit, den fine skjortekrave er super fed synes jeg, og så har den skulderpuder, Win!! Derudover blev det til en fin strikket vest, og en grå oversize skjorte-ting. Samlet pris 45 kr, det er da et kup ik??

7 kommentarer:

  1. Mega kup!! :) Er helt vild med dobbelt kraven :) Det er altså fordelen ved at komme ud i provinsen, for det er nogle helt andre priser på genbrug end i Kbh :)

    SvarSlet
  2. Det må siges at være et rigtig godt kup ! :-)

    /Linda

    SvarSlet
  3. June: ja kraven er så fed..... Men du kna da ikke være fan af farven? ;)

    Linda: Ja var også ret stolt over mine køb :)

    Mette: Det var bare en røde Kors butik i Otterup på Nordfyn, de avde ikke meget, men der var da lige et par gode ting.... :)

    SvarSlet
  4. Love that pink shirt!!

    fashionqueen294.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Den lyserøde sjorte er så FED. Glæder mig til at se den på!! :)

    SvarSlet
  6. Altså farven er ikke mig :D Men den er stadig fiiiiin!

    SvarSlet