søndag den 4. december 2011

Video-outfit 03.12.11

7 kommentarer:

  1. Nu har jeg set dit skønne ur nogen gange. Hvilket et er det?

    SvarSlet
  2. Du er bare smuk, Sanne :-) Flot outfit!

    SvarSlet
  3. Du virker så sød:) Og så har du den fedeste tøjstil. Du er netop lige blevet en del af min værktøjslinje:-)

    SvarSlet
  4. Du er rigtig smuk! Er helt vild med dine sko :)
    Er selvfølgelig blevet fast læser!

    // Hlmblogg.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Hvor har du bare en super fin blog! er helt vild med din stil! er blevet fast læser, håber du også vil kigge forbi min blog? :-)

    http://mustseefashion.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. Jeg er sikker på du er en rigtig sød pige IRL :)

    Den er så fed den taske, elsker kæderne og skoene er pgså ret cool!!

    SvarSlet
  7. Pernille: Det et DKNY ur jeg har købt i New York. Jeg er vildt glad for det :)

    Milana: Hvor er du bare sød <3 Bliver helt rørt. Man føler sig noget emre eksponeret i en video end på et billede :)

    Mette: Tusind tak for din meget søde kommentar, det er jeg bare så glad for at høre :)

    H. Louise: Tusind tak, hvor er du sød. Kigger forbi dig også!

    Nanna: Tusind mange tak.... Kigger forbi dig også :)

    Guapizimo: Hvor er du bare sød..... Jeg er heller ikke i tvivl om hvor sød du er. Malsen har jo også talt om dig ;)
    Ja jeg synes også tasken er super fin, det var jo også lidt på din opfordring jeg kørte lidt fokus på den ;)

    SvarSlet