onsdag den 28. december 2011

Outfit 26.12.11




Nogle knapt så gode outfit-billeder fra 2. juledag. Dagen blev tilbragt til familiejulefrokost i Nordylland. Jeg tog billederne med selvudløser.... Har nogle gange lidt svært ved altid at skulle bede folk om at tage billeder, kender I det? Jeg er så bange for at mine omgivelser skal blive trætte af mit valg om at have en blog. Så det blev noget meget improviseret selvudløser :)
Jakken fra In Wear bloggede jeg om her, og den er røget med hjem i mellemtiden, da jeg fik den til en fin pris :)

Sko: Zara, Jakke: In Wear, Top: H&M Trend, Bukser: Topshop

6 kommentarer:

  1. Hey det er jo den blazer jeg gerne vil eje, den er så cool!! Jeg er stort set altid nødt til at tage mine billeder selv, med stativ og fjernbetjening - min mand gider det ikke og børnene kan jeg sjældent overtale ;)

    SvarSlet
  2. Tror mange har det sådan :-D
    Men en god idé ville være at anskaffe dig en "fjernbetjening" til dit kamera. Så har du en lille fjernbetjening i hånden som er parret med dit kamera, så kan du bare skyde løs på afstand. Rimelig passende til outfit billeder. De kan fås til billige penge på e-bay. Har selv lige købt en til 44 kr. :-)

    Fortsat god aften :-).

    SvarSlet
  3. Min søde kæreste er tvunget til det om han vil det eller ej ;)

    SvarSlet
  4. Jeg har også kun nogle få som jeg "tør" at spørge om de vil tage billeder, fordi jeg har oplevet at mange ikke helt kan forstå det, så derfor bliver mine også stort set taget med selvudløser. Men synes at de sidste billeder er super seje, de billeder der er taget helt fra frøperspektivt:-)
    frkforsom

    SvarSlet
  5. Guapizimo: Ja den er rigtig fin den jakke :) Kan du ik fåe den på udsalg nu? Ville bare ønske jeg havde en have jeg ku sætte stativ op i, det er så kikset nede på gaden og stå med stativ og atge billeder af sig selv :)

    Nanna: tak for tippet, vil bare helst tage billeder udenfor, og det er så kikset at stå og atge billeder af sig selv på gaden. Fjernbetjening eller ej :)

    Milana; Du er heldig at have sådan en ;)

    Frk Forsom: Måske jeg ska dyrke frøperspektivet mere, he he, det gir da længere ben i hvert fald :)

    Mette: Tak, er også bare SÅ glad for dem :)

    SvarSlet