fredag den 18. januar 2013

The last part of that summer feeling







Så kommer de sidste outfitbilleder fra Gran Canaria..... Puh den der varme kunne man godt længes efter nu, det er jo SERIØST koldt??!
Billederne er fra den sidste aften dernede, hvor vi sluttede ferien med middag på en god restaurant som mine forældre har været på flere gange før.
Jeg er ved at lande igen ovenpå rejser, og trænger egentlig til bare at holde en fridag uden planer.. Dog er aftenens afslapning og X Factor blevet skiftet ud med en flaske Vodka og Henry, så den der stille og rolige dag kommer nok en anden dag.
Kan I have en fantastisk fredag aften.

Taske: Balenciaga, Kjole: Acne, Støvler: Zara

4 kommentarer:

  1. aah nej, det er naesten undfair at vise billeder fra varme lande, jeg savner sommer! Her er nemlig alt for koldt!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha, jeg synes også selv det er lidt hårdt at se dem ;)

      Slet
  2. Jeg havde bestemt intet imod en tur syd på lige nu.
    Hvor ser det dejligt ud og lækkert outfit.
    Klem ida // by-idar.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er da også det eneste man har lyst til i det ehr kuldehelvede!
      mange tak for det :)

      Slet