søndag den 6. januar 2013

New Years look







Så forsøger jeg mig med hotellets wifi igen.... Glæder mig til stabilt internet! Nå men meget forsinket får I her mit look fra nytårsaften. Det var på ankomstdagen, og vi var en smule trætte, så gad ikke det helt store skrud, så hoppede bare i min Acne kjole, og holdt det casual.
I morgen rejser vi hjemad igen, det har været rart med afslapning, sol og varme (er dog ikke helt tilfreds med min tan), men nu bliver det også rart at komme hjem igen.
Vi ses i Danmark :)

Kjole: Acne, Sko: Miu Miu, Clutch: Rika

8 kommentarer:

  1. Hvor ser den bare lækker ud den kjole !
    Kan godt lide at det er casual - ser mega stilet ud ! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, den er også god, har den samme i sort :)

      Slet
  2. Sikke en lækker kjole :) Og hvis det an trøste - så er din tan 1000 x bedre end min! hehe

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha..... Jeg nåede at få lidt mere farve end det ehr, men det er da allerede væk igen.... #jeghadervinter!!!

      Slet