fredag den 21. december 2012

Ready-SALE-go!!!







Så er det der udsalg i gang, og jeg faldt lige over denne her lille "hoodie" I H&M til halv pris. Jeg har haft den på hele dagen på job, og den er noget så rar!
Ellers skal pengene spares for jeg har faktisk et par små ture i Januar (Wtf? Har jeg glemt at fortælle jer det??) Så tænker mit shoppebudget skal gemmes lidt (ha ha, shoppebudget, ok ok, kassekredit så :P)
Nå men jeg farer lidt rundt disse dage, det sidste julegøjl skal lige på plads. Et par dage med afslapning bliver toppen!!
Nu vil jeg smutte til dinner med min Mille <3

1 kommentar:

  1. This page certainly has all of the information and facts I needed
    concerning this subject and didn't know who to ask.
    dm

    Also visit my page pinfile-C:\Unindexed\unindexed.txt%

    SvarSlet