tirsdag den 11. december 2012

In The Kings Garden










Forrige søndag da vi gik tur i Kongens Have fik jeg også taget lidt outfitbilleder. Et meget afslappet look, men det var jo også bare en søndagsgåtur :)
Åh de der små hunde, mit hjerte smelter bare hver gang jeg ser dem, er de ikke bare det sødeste??
Nu går vi ind i den travle juletid, i går var min sidste fridag inden jul, det vil sige, i hvert fald sidste dag uden planer, men har vist også næsten styr på gaverne. Har heldigvis arkivet fyldt op med et par outfits I endnu ikke har set, og en masse skønne billeder fra min tur på Arken.

Sko: Adidas. Jakke: Vintage, Bukser: Cheap Monday, Trøje: Forever21, Taske: Balenciaga, Hue: H&M Man

3 kommentarer:

  1. Ej hvor er de hunde bare søde! nærmest små snebolde, kan godt forstå dit hjerte smelter af dem! :-)

    www.miedina.com

    SvarSlet
  2. Fantastisk smukke billeder søde Sanne og lækkert outfit!

    SvarSlet
  3. Det er jo de sødeste hunde ever!

    SvarSlet