torsdag den 22. november 2012

Loreal Look




I sidste uge var jeg en aften hos Loreal med min chef. Hun var en af 4 frisører, der skulle repræsentere Intercoiffure på scenen. Jeg agerede højre hånd for min chef, det er nu rart ikke at være den der stresser over at skulle på scenen :)
Mit outfit var meget simpelt, med lidt leopard.... Åh hvor jeg elsker leopard altså!
Speaking of, har jeg faktisk lige i dag bestilt noget leo fra ASOS, håååååber postmanden skynder sig :)

Bukser+Top+Sko+Jakke: Zara

Ha ha, kender I det, at man først mens man sidder og skriver, opdager at ALT er fra Zara?

4 kommentarer:

  1. Jamen du er altså også god til at finde ting i Zara ;) har haft det med malene birger en gang imellem, også siddet og tænkte, OMG, jeg bruger for mange penge :D

    SvarSlet
  2. Sikke et fint outfit ;D

    Kig forbi min blog og deltag i min GIVE-AWAY
    du kan vinde et lækkert ur fra DYRBERG/KERN :D

    SvarSlet
  3. Hvor har du altså en fin blog, jeg har netop meldt mig som følger :) det lyder som en spændende aften, outfittet er fint og klassisk stylet, de stiletter er jo de perfekte klassikere :-)

    www.miedina.com

    SvarSlet