tirsdag den 14. august 2012

I'm still here!!!





Hold da op hvor har jeg haft en lang ferie fra bloggen, og fra jer. Begge dele har jeg savnet! Planen var jo egentlig at Henry skulle lave nogle indlæg mens jeg var på Skanderborg, men det blev kun til et enkelt. Grunden til dette er at hun intet materiale fik tilsendt, da jeg ærligt, lå i druk en hel uge. Aldrig nogensinde har min krop været så smadret, men sjældent har jeg haft det så sjovt! Ligeså meget som jeg har grint, ja nærmest tisset i bukseren af grin til tider, har jeg også haft tider hvor jeg har bandet luftmadrasser, telt, larm og tømmermænd langt væk. Heldigvis var alt dette ikke ting, som en jægerbombe ikke kunne klare :)
Søndag aften hentede mine forældre 2 meget bagstive, ildelugtende og trætte piger ved boldbanerne i Skanderborg. De tog vores beskidte festivaltøj med, og vi fik det rene i bytte, så var vi klar til at flyve til Spanien. Vi ankom søndag nat, og jeg må sige, sjældent har jeg sovet så godt som jeg gjorde den nat i en stor blød seng, med en dejlig varm dyne.
Nu har jeg langt om længe fundet en café med Wi-fi, så satser på I får et par indlæg mens jeg er hernede. Ellers er planen at jeg er tilbage med fuldt tryk fra den 22. Har masser af outfits fra før jeg tog på ferie som bare ikke nåede at komme på, da tiden løb fra mig før afrejse.
Håber I stadig er derude?
<3

6 kommentarer:

  1. Hvor er jeg glad for, at du har haft en fantastisk festival <3<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var simpelthen en lang fest, det var så sjovt.... :)

      Slet
  2. Wow i er hardcore at tage direkte fra Skanderborg og i en flyver. Håber det er afslapningsferie:-). God ferie:-)
    frkforsom

    SvarSlet
    Svar
    1. Havde også ondt af vores medpassagerer ;)

      Slet
  3. Vi er her - og skønt du har nydt din ferie og fortsat nyder den ;-)

    /Linda

    SvarSlet