lørdag den 15. oktober 2011

Bik Bok By Whitney Port


I dag har jeg været en lille gåtur rundt i Stockholm, og ude og spise en lille frokost. Jeg gik forbi en stor Bik Bok butik og så vinduet fyldt med Whitney Port for Bik Bok..... Måske det bare er mig der er vildt bagud men det var i hvert fald lige gået min næse forbi? Satser på at nå forbi butikken før jeg skal hjemad igen, så jeg kan tjekke kollektionen ud. Så i hvert fald en ret skøn cremefarvet transparent pussybow skjorte som jeg skal kigge nærmere på. Gik også forbi SÅ mange store H&M butikker..... Ved ikke hvad det er men H&M drager mig bare altid. Ligemeget om det er i New York, London, Milano eller nu Stockholm, når jeg ser en H&M må jeg altså lige ind og kigge, så det er også på programmet før hjemrejsen. Mon ikke det også er lidt billigere end hjemme? Vi er jo trods alt i moderlandet!

Se mere om kollektionen her

2 kommentarer:

  1. Jeg vidste det godt, men jeg kommer ikke lige til Sverige foreløbig, havde håbet kollektionen også ville komme til DK! I hvert fald er det nogle rigtig flotte pieces, hun har designet :-)

    Camilla, Scent of Fashion

    SvarSlet
  2. Ja hvad jeg lige så hurtigt så ret fint ud, så satser på et mere grundigt kig i morgen :)

    Go Søndag :)

    SvarSlet